AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de Caz THR
AMICOM Consulting & Strategy a furnizat servicii de comunicare de criză pentru firma spaniolă THR.
Din 1985 până în prezent, compania spaniolă THR a coordonat peste 1,100 de proiecte în peste 70 de țări și este o companie de referință la nivel global în domeniul turismului. THR își ajută clienții să își materializeze viziunea, având mereu în vedere țintele de business. Compania spaniolă THR specializată în brandingul turistic a câștigat licitația în valoare de 900.000 EUR pentru brandul turistic național românesc.
La scurt timp după licitație, AMICOM Consulting & Strategy a reușit să diminueze o criză de comunicare pentru Ministerul Turismului, THR și partenerii săi. După o lună de comunicare, mass-media românească și internațională a început să vorbească în mod pozitiv despre licitația și activitatea THR pentru turismul românesc. Principala strategie stabilită de echipa AMICOM a fost utilizarea comunicării proactive de criză, pentru a menține controlul asupra desfășurării evenimentelor, precum și gestionarea eventualelor daune reputaționale.