AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de caz BAE Systems

AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de caz BAE Systems

AMICOM Consulting & Strategy a consolidat imaginea companiei britanice BAE Systems în România.

BAE Systems este cea mai mare companie britanică din industria apărării, cu peste 88.000 de angajați și un profit de peste £1 miliard în anul 2006. Compania a fost înființată în 30 noiembrie 1999 prin fuzionarea vechilor companii British Aerospace (BAE) și Marconi Electronic Systems (MES). BAE Systems este implicată în dezvoltarea, livrare și întreținerea de sisteme de apărare pe uscat, aer sau apa, fiind cea mai mare companie de tehnologie pentru apărare din lume. AMICOM Consulting & Strategy a furnizat servicii de relații publice pentru compania britanică.

Obiectivele proiectului coordonat de AMICOM Consulting & Strategy pentru BAE Systems au fost:

  • Consolidarea reputației clientului în România ca un lider în producția de echipamente militare pentru uscat;
  • Îmbunătățirea relației cu reprezentanții media din România;
  • O mai bună înțelegere a amplitudinii și profunzimii competențelor BAE Systems;
  • Sprijin pentru campania de export a RG 31 pentru România, precum și maximizarea acoperirii pozitive pentru companie.
  • Promovarea vehicului blindat RG31 către audiențele din România;

Strategia folosită de AMICOM Consulting & Strategy a fost construită în jurul jurnaliștilor care nu fuseseră anterior influențați de știrile negative despre companie. Mesajele media au fost concentrate pe performanțele tehnice ale vehiculului, nu pe obișnuitele mesaje de vânzare. Prin campanii susținute de publicitate, AMICOM a reușit să crească popularitatea și credibilitatea BAE Systems în România. Media țintă a campaniilor de publicitate a fost formată din jurnaliști specializați în domeniul apărării, de la posturi TV, cotidiane naționale și producători TV.