AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de caz KPMG

AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de caz KPMG

AMICOM Consulting & Strategy a implementat un program de relații media de succes pentru compania KPMG.

KPMG este o rețea de firme de consultanță și audit cu o cifră de afaceri de 24,44 miliarde $ în anul fiscal 2015. Rețeaua de firme este prezentă în 155 de țări și face parte din grupul celor mai mari patru firme de audit din lume (Big Four), alături de PricewaterhouseCoopersErnst & Young și Deloitte Touche Tohmatsu. KPMG și-a început activitatea pe piața din România în 1994. În prezent își desfășoară activitatea prin intermediul unei rețele de cinci birouri situate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța. KPMG în România are în prezent peste 850 de angajați, atât cetățeni români, cât și străini (expatriați).

La momentul respectiv, KPMG intenționa să comunice la nivel național noile modificări legislative pregătite de Uniunea Europeană, mai exact modificarea taxării impozitului pe profit pentru companiile multinaționale. În acest sens, AMICOM Consulting & Strategy a implementat cu succes un program de relații media targetat publicaților financiare din România. Obiectivul proiectului coordonat de către echipa AMICOM a fost informarea jurnaliștilor de business din România cu privire la modificările din legislația Europeană.

Abordarea AMICOM Consulting & Strategy a plecat de la o strategie de media și un media-mapping și a capitalizat relațiile cu cei mai influenți jurnaliști de business din România.