AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de caz AAA Auto

AMICOM Consulting & Strategy: Studiu de caz AAA Auto

AMICOM Consulting & Strategy a furnizat servicii de relații publice pentru compania AAA Auto.

AAA AUTO era un brand cu pozitie medie in Romania, cu o prezenta slaba in media, dar cu ambitii mari in domeniul comercializarii automobilelor rulate. Clientul a decis sa deschida un nou showroom in Bucuresti si sa foloseasca aceasta ocazie pentru a-si imbunatati imaginea in piata si a-si creste vanzarile.

Echipa AMICOM a propus organizarea unui eveniment, asociat deschiderii noului showroom, care sa includa o conferinta de presa in cadrul careia sa se prezinte showroom-ul si planurile de viitor ale clientului. Clientul a agreat o lista cu 8 publicatii de specialitate, 27 de cotidiene, 7 posturi TV, 2 radio-uri si 3 agentii de stiri, un total de 39 de unitati media cu acoperire nationala. Conceptul evenimentului a fost construit in jurul a doua axe: (1) specularea contextului politico-administrativ de moment: taxa de prima inmatriculare, si (2) participarea la eveniment a Directorului General al clientului.

AMICOM a planificat, organizat si administrat relatia cu media pentru eveniment, tinut chiar la noul showroom al clientului. Un total de 27 de jurnalisti au participat la eveniment, dintre care 6 de la publicatii de specialitate, 9 de la cotidiene, 4 de la posturi TV, 1 radio si 3 agentii. Evenimentul a fost moderat de catre faimoasa prezentatoare a celui mai popular program TV auto din Romania si a avut atat un caracter informativ cat si o semnificativa parte dedicata entertainment-ului. Dupa evenimentul de lansare a noului showroom al AAA Auto, au fost publicate 20 de articole in 14 ziare si 2 reviste de specialitate, 4 posturi nationale de TV (ProTV, RealitateaTV, PrimaTV si The Money Channel) au transmis in mod repetat stirea, iar un post de radio national (Radio Romania) a acoperit evenimentul. Websiturile de stiri au acoperit de asemenea pe larg subiectul, la fel principalele trei agentii de stiri (Rompres, Mediafax si NewsIn). Toate mentiunile au fost pozitive, au inclus numeroase mentionari ale numelui companiei, citate din partea Directorului General, imagini de la showroom.

Timp de o luna dupa eveniment, prestigiosul program TV “ProMotor”, prezentat de Roxana Ciuhulescu (moderatoarea conferintei de presa) a inceput si s-a incheiat cu imagini de la noul showroom AAA Auto.